خرید رژ لب جامد کالر ریچ کالیستا
نوشته شده توسط : آرامیس

رژ لب جامد کالر ریچ کالیستا محصول ایران است. رژ لب جامد کالر ریچ کالیستا (Color Rich Lipstick) یکی از محصولات استثنایی برند کالیستا است که برخورداری از رنگ‌های متنوع برای آرایش لب، امکان استفاده از آن برای خانم‌ها در رده‌های سنی مختلف با تمام سلیقه‌ها را فراهم کرده است. برند کالیستا تمام تلاش خود را به کار برده است تا با ارائه رنگ‌های متنوع، دنیای رنگارنگی را برای مشتریان رژلب‌های خود به ارمغان آورد. رژلب جامد کالر ریچ کالیستا در ۱۲ رنگ طراحی شده که همگی از رنگ قرمز به عنوان پایه رنگ مشتق شده‌اند؛ این ویژگی شور و حرارت را در لب‌های شما تداعی خواهد کرد. بنابراین اگر دوست دارید با رژلب‌های خود در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌ها متفاوت باشید، رژ لب جامد کالر ریچ کالیستا انتخاب مناسبی است.
از ویژگی‌های رژلب جامد کالر ریچ کالیستا استفاده از موم عسل برای بازسازی پوست لب است. همانطور که می‌دانید استفاده از مداوم از محصولات آرایشی که کیفیت لازم را ندارند، سبب خشکی یا حساسیت پوست لب می‌شود؛ اما رژلب جامد کالر ریچ کالیستا نه تنها از ترکیبات ویتامینه برای سلامت پوست لب استفاده کرده، بلکه با بهره گیری از موم عسل به بازسازی پوست‌ هم کمک می‌کند. رژلب جامد کالرریچ کالیستا فاقد پارابن بوده و لطافت و نرمی را برای لب‌های شما به ارمغان می‌آورد.

 

برای خرید رژ لب جامد کالر ریچ کالیستا کلیک کنید. 

 

روش مصرف رژ لب جامد کالر ریچ کالیستا

رژلب جامد کالر ریچ کالیستا را وسط لب بالایی قرار داده و شروع به کشیدن کنید و تا گوشه‌های لب ادامه دهید. این کار را برای لب پایینی هم انجام دهید. برای دوام بیشتر رژ لب‌ های جامد پیشنهاد می‌شود نیم ساعت قبل از استفاده در یخچال نگهداری شود.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: