خرید بادی اسپلش کایلی کالیستا
نوشته شده توسط : آرامیس

بادی اسپلش کایلی بنفش کالیستا (Kylie Body Splash) با رایحه‌ای میوه‌ای، گلی و وانیلی تصویری از عشق را تداعی کرده و دلیل رفتار عاشقانه را با نت‌های خنک و شیرین و کمی تند به خوبی نشان می‌دهد. Kylie دختر جوانی است که آزادی را در موسیقی گرم عشق پیدا کرده و با ضربان آن زندگی می‌کند.

بادی اسپلش زنانه کایلی بنفش کالیستا (Kylie) یکی از بادی اسپلش های کالیستا است که با رایحه خنک و شیرین و کمی تند خود، تصویر دختری را که در موسیقی عشق شناور است را تداعی می‌کند. در نت آغازین، رایحه‌های میوه‌ای معتدل استوایی با لیچی، انبه، تمشک و انگور سیاه فرنگی ضربان موسیقی عشق را آغاز می‌کنند. در نت میانی، تلفیق رایحه‌های گلی زنبق، رز، نرولی و بنفشه، زیبایی این آهنگ را به اوج خود برده و در نت پایانی، ترکیب شیرین وانیل، مشک، پاچولی و لاکتونیک (رایحه شیر)، هر کاری را برای عشق ممکن کرده و زندگی را غرق در آن می‌کند.

این بادی اسپلش با دارا بودن گلیسیرین، بدن را مرطوب کرده و لطافت را به پوست هدیه می‌دهد.
رایحه منحصر به فرد بادی اسپلش کالیستا بنفش از ماندگاری بالا و پخش مناسب برخوردار بوده و حضور پر انرژی شما را در محیط اطراف ماندگار می‌کند.
پس از اسپری لایه‌ای از مه، بدن شما را پوشانده و پوست را نرم و درخشان می‌کند.
نت آغازین بادی اسپلش زنانه کایلی کالیستا میوه‌ای – استوایی، نت میانی گلی و نت پایانی وانیلی و مُشکی است.

 

برای خرید بادی اسپلش کایلی کالیستا کلیک کنید. 

 

روش مصرف بادی اسپلش زنانه کایلی کالیستا

ابتدا پوست و موی خود را کاملا شسته و خشک کنید. سپس مقدار کافی از بادی اسپلش بنفش کالیستا را از فاصله ۱۵ سانتی متر روی پوست و موی تمیز خود اسپری کنید. استفاده از این محصول روی گردن، پشت موها و روی نبض دست توصیه می‌شود و نباید از آن روی پیراهن استفاده کرد.

در صورت ورود بادی اسپلش به چشم، محل تماس را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول برای استفاده خارجی است و باید دور از دسترس کودکان و نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: