نوشته شده توسط : آرامیس

آیا به دنبال ترفند و آموزش پوشاندن جوش با آرایش می گردید ؟ جوش و آکنه از جمله مشکلات رایج پوستی هستند که معمولا در بدترین مواقع ممکن ظاهر می شوند و سبب کاهش اعتماد نفس و ظاهر بد پوست می شوند. اما راهکارها و روش هایی با استفاده از لوازم آرایشی وجود دارد که به شما کمک می کند آنها را محو کنید.

محصولات آرایشی مانند اصلاح کننده رنگ پوست، کرم پودر، کانسیلر و پرایمر و … برای پوشاندن جوش کاربرد دارند. اگر به دنبال آموزش پوشاندن جوش با آرایش هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه جوش صورت را محو کنیم ؟

قبل از آموزش پوشاندن جوش با آرایش لازم است یه سری اصول را برای محو کردن جوش صورت توضیح دهیم. تصور اینکه اگر جوش دارید دیگر نباید آرایش کنید، تصویر درستی آنچنان درستی نیست. پوشاندن جای جوش می تواند اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرد اما نکاتی برای این کار وجود دارد که در ادامه توضیح داده ایم :

1- پاکسازی اصولی پوست

ضروری ترین کاری که قبل از آرایش کردن باید انجام دهید شستشو و پاکسازی صحیح پوست صورت است. برای این کار می توانید از یک فوم شستشو صورت مناسب استفاده نمایید و از ماساژ بیش از حد پوست پرهیز کنید.

اگر از کرم های ضد جوش استفاده می کنید در نظر داشته باشید که باید از این کرم ها قبل از کرم ضد آفتاب یا پرایمر استفاده نمایید.

2- استفاده از ابزار آرایش صحیح

تمیز بودن ابزار آرایشی همچون براش یا اسفنج آرایشی مهمترین کار برای جلوگیری از بروز جوش است. آلوده و عدم ابزار آرایشی سبب ورود باکتری ها به جوش و منافذ پوست می شود.

3- از محصولات آرایشی اصل و با کیفیت استفاده کنید

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت و توجه به تاریخ مصرف آن بسیار مهم است. علاوه بر نکات ذکر شده توجه داشته باشید که از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نمایید که با پوست شما متناسب باشد.

از چه محصولاتی برای پوشاندن جوش با آرایش استفاده می شود

از جمله محصولات کلیدی که برای پوشاندن جوش استفاده می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پرایمر صورت
  • کانسیلر
  • کرم پودر
  • پودر بیک

آموزش پوشاندن جای جوش با آرایش

اکنون بعد از تمیز کردن پوست و تهیه لوازم آرایشی اورجینال و باکیفیت و متناسب با پوستتان نوبت به آموزش پوشاندن جای جوش با آرایش می رسد :

مرحله اول : از پرامیر استفاده کنید

استفاده از پرایمر برای پوشاندن جای جوش کار عالی است. با استفاده اصولی از پرامیر می توانید یک سطح پوست صاف و یکدست داشته باشید. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه صحیح استفاده از پرایمر کلیک کنید.

مرحله دوم : از کانسیلر استفاده کنید

به وجود رنگدانه های غلیظ در کانسیلر ها ، این محصول نقش مهم در پوشاندن لک و جوش دارد. همچنین استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر سبب می شود تا به یک پوست صاف دست پیدا کنید.

اگر جوش های شما تیره، صورتی یا قرمز هستند نگران نباشید می توانید با استفاده از یک کانسیلر مناسب آنها را به خوبی بپوشانید. برای اطلاع از نحوه استفاده صحیح کانسیلر کلیک کنید.

مرحله سوم : از کرم پودر به مقدار مناسب استفاده کنید.

کرم پودر برای پوشاندن جای جوش و دست یابی به یک رنگ یکدست در پوست عملکرد فوق العاده ای دارد. کرم پودر ها انواع مختلف مایع، پودری و کرمی دارند که باید متناسب با نوع پوست و نیازی که دارید انتخاب شود. برای اطلاع از بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و جوش دار کلیک کنید.

مرحله چهارم : استفاده از پودر بیک

مرحله نهایی در آرایش، استفاده از پودر بیک است. پودر بیک به شما کمک می کند تا آرایشتان مات شود و ماندگاری آن را به صورت چشم گیری افزایش می دهد.

 

منبع : آموزش پوشاندن جوش با آرایش



:: برچسب‌ها: آموزش پوشاندن جوش با آرایش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ریمل ضد آب شیگلم حجم دهنده و بلند کننده ALL-IN-ONE سبب بلند و حجیم شدن چشم های شما می شود و با استفاده از این محصول چشم هایی گیرا و جذاب خواهید داشت. این ریمل دارای دو اپلیکاتور است که یک سر آن برای افزایش حجم و یک سر دیگر آن سبب بلندی مژه ها می شود. حاوی روغن کرچک هیدرولیز شده می باشد و از خشکی مژه ها جلوگیری می کند.

ریمل ضد آب شیگلم حجم دهنده و بلند کننده ALL-IN-ONE

داشتن مژه هایی بلند و پرحجم موجب زیبایی چهره و چشم ها می شود. یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین محصولات آرایش چشم ریمل است. با انتنخاب ریمل مناسب علاوه بر حالت دادن ، پررنگ کردن و فرم دادن به مژه ها می توانید به تقویت و رطوبت رسانی آنها نیز بشوید.

ریمل دوسر ضد آب شیگلم دارای ماندگاری طولانی است و هیچ ریزشی اطراف چشم ندارد. این رمیل دارای رنگ دانه قوی و مشکی است که سبب گیرا تر شدن چشم ها می شود. از چشبیدن مژه ها به هم جلوگیری کرده و به سرسعت خشک می شود همچنین این رمیل ضد آب است.

اپلیکاتور اول : موجب افزایش حجم و پرپشتی مژه ها م یشود و تمام مژه هاحتی کوتاه ترین آن را پوشش می دهد و دارای فرمولاسیونی است که سبب ضخیم تر شدن مژه ها می شود.

اپلیکاوتر دوم : برس این محصول دارای بافت سیلیکونی است که برای بلند تر شدن طول مژه ها کاربرد دارد.

ویژگی های ریمل ضد آب شیگلم حجم دهنده و بلند کننده ALL-IN-ONE

  • حجم دهنده و بلند کننده مژه ها
  • دارای دو اپلیکاتور انعطاف پذیر
  • ماندگاری بالا
  • بدون ریزش اطراف چشم
  • ضد آب
  • بدون چسبندگی مژه ها
  • فاقد تست حیوانی

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این ریمل برای همه خانم ها با هر سنی مناسب و قابل استفاده است.

روش استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول ابتدا اپلیکاتور را از گوشه بیرونی چشم به سمت داخل بکشید و مژه ها را به ریمل آغشته کنید و چشمانتان را بلافاصله باز و بسته کنید.

 

 

منبع : ریمل ضد آب شیگلم حجم دهنده و بلند کننده ALL-IN-ONE



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

چرا خوابیدن با آرایش اشتباه است ؟ خیلی ها فکر می کند که شستن آرایش صورت و پاک کردن آن از روی صورت قبل از خواب تاثیر زیادی بر سلامتی و زیبایی پوستشان ندارد. اما این کار می تواند به یک عادت دائمی تبدیل شود و عوارض بسیار مخربی بر سلامتی و شادابی پوست داشته باشد.

داشتن یک روتین مراقبتی پوستی بسیار اهمیت دارد. اما در کنار استفاده از محصولات بهداشتی صورت، نظافت پوست و نخوابیدن با آرایش تاثیر بسیار زیادی در سلامت پوست دارد. اگر برای شما هم سوال است که خوابیدن با آرایش می تواند چه تاثیراتی بر پوست داشته باشد ؟ توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اگر با آرایش بخوابیم چه می شود ؟

لوازم آرایشی در ترکیبات خود دارای مواد شیمایی مانند سیلیکون هستند و این مواد منافذ پوست را مسدود می کنند. به همین خاطر اگر به صورت طولانی مدت بر روی پوست باقی بمانند، سبب ایجاد مشکلات پوستی جدی بر روی صورت می شوند.

همانطوری که می دانید زمان احیا پوست در شب استو اگر مواد آرایشی بر روی صورتتان باقی بماند ، سبب بسته شدن منافذ و در نتیجه جلوگیری از انجام روند طبیعی احیا پوست می شود. پس با پاک نکردن آرایش در زمان شب و قبل از خواب آسیب های زیادی به تمام اعضای صورت وارد می شود.

عوارض خوابیدن با آرایش برای صورت

عوارض خوابیدن با آرایش بر روی صورت به سرعت نمایان می شود. در ادامه مهمترین عوارض خوابیدن با آرایش بر روی پوست آورده شده است :

تیرگی و خستگی پوست

خستگی و تیرگی پوست در نتیجه ماندن آرایش بر روی صورت و بسته شدن منافذ پوست به وجود می آید.

ایجاد خشکی و حساسیت در پوست

ماندن آرایش روند آب رسانی و هیدراته شدن طبیعی آن را با اختلال روبرو می کند. به همین علت پوست رطوبت و طراوت طبیعی خود را از دست می دهد. سپس شرایط پوست برای ابتلا به حساسیت های مختلف فراهم می شود.

ایجاد جوش و آکنه بر روی صورت

همانطوری که قبلا گفتیم ماندن آرایش باعث بسته شدن منافذ پوستی می شود. در صورت پاک نکردن آرایش قبل از خواب انواع آلودگی ها، چربی، مواد آرایشی از تنفس پوست جلوگیری می کنند. که تمامی این مسائل سبب به وجود آمدن جوش و آکنه می شود.

ایجاد چین و چورک بر روی صورت

می توان گفت که مهمترین عارضه ماندن آرایش بر روی پوست قبل از خواب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست است. اختلال در تنفس و احیا پوست در شبب سبب پیری زود رس و چین و چروک می شود.

ماندن آرایش بر روی پوست همچنین می تواند روند کلاژن سازی را با اختلال مواجه ند. کلاژن اصلی ترین عنصر جوانسازی پوست است و سبب کاهش چین و چروک در پوست به خصوص پوست اطراف دور چشم می شود.

عوارض پاک نکردن آرایش چشم قبل از خواب

چشم یکی از مهمترین اعضای صورت در داشتن ظاهری زیبا و سلامت می باشد. پاک نکردن آرایش چشم قبل از خواب می تواند عوارض زیر را به دنبال داشته باشد :

ریزش ابروها و مژه ها

پاک نکردن آرایش چشم سبب شکسته شدن ابروها و مژه ها و هچنین آسیب رسیدن به آن ها می شود. همین امر سبب ریزش مژه ها و ابرو می گردد.

انسداد غدد اشکی و خشکی چشم

یکی از عوارض پاک نکردن آرایش چشم انسداد غدد اشکی است. باقی ماندن ریمل چشم غدد اشکی پلک ها و فولیکول های مو را مسدود می کند و در نتیجه خطر ابتلا به خشکی چشم را نیز افزایش می دهد.

عفوت چشم

خوابیدن با آرایش سبب افزایش احتمال ابتلا به انواع عفونت های چشمی می شود. از آنجایی که لوازم آرایشی در ترکیبات خود مواد شیمیایی دارند، باقی ماندن این مواد بر روی شب برای طولانی مدت سبب نفوذ آنها به داخل جشم و آسیب های فروانی همچون عفونت چشمی می شود.

گرفتگی فولیکول های مژه

خوابیدن با خط چشم یا ریمل می تواند سبب بسته شدن غدد چربی را روی پلک و فولیکول های مژه شود. این مسئله می تواند سبب ایجاد گل مژه یا هوردئولوم ها بر روی چشم ها شود.

عوراض پاک نکردن آرایش لب ها قبل از خوابیدن

از جمله عوارض پاک نکردن آرایش لب ها قبل از خوابیدن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ترک خوردن پوست لب

پاک نکردن آرایش لب قبل از خواب سبب از بین رفتن رطوبت لب می شود و از تنفس پوست لب نیز جلوگیری می کند. همین امر سبب خشکی و اصطلاحا خشکی یا ترک لب می شود.

پوسته پوسته شدن و خشکی لب ها

پوسته پوشته شدن و خشکی لب ها نیز از دیگر عوارض پاک نکردن آرایش لب قبل از خواب است.

 

 

منبع : چرا خوابیدن با آرایش اشتباه است ؟



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

آیا به دنبال رفع و درمان ترک پا می گردید. ما هر روز به طور میانگین 5000 هزار قدم در روز برمی داریم. تمام وزن بدن ما در طول این مدت بر روی پاهایام است. پاها یکی از اعضای مهم بدن ما هستند؛ که خیلی ها آن را نادیده می گریند.  توجه به مراقبت و سلامتی و زیبایی پاها بسیار مهم است. توجه داشته باشید که پاها ارزشمند هستند و نیاز به مراقبت و توجه دارد. اگر دچار ترک پا هستید و به دنبال راهکاری برای رفع و درمان ترک پا هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا پاها ترک می خورند ؟

پاها از آن جایی که ستون اصلی نگه داشتن بدن هستند. در تمام طول روز هنگام راه رفتن، دویدن و… تمام وزن شما به پاها منتقل شده و همین امر سبب فشار آمدن و انبساط پوس کف پا به سمت بیرون می شود. در این حالت اگر پوست کف پا خشک باشد در اثر انبساط ایجاد شده هنگام راه رفتن، دچار ترک خوردگی می شود.

علت اصلی ترک پا چیست ؟

از جمله مهم ترین و شایع ترین علت های اصلی ترک پا در افراد مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشندن صندل های تابستانی و کفش های جلو باز
  • کامل پا نکردن کفش ها
  • شرایط زندگی سرد و خشک
  • ایستادن برای مدت طولانی
  • استفاده از شوینده های صابونی
  • برخی از بیماری ها می توانند سبب ترک خوردگی کف پا شوند مانند اضافه وزن ، چاقی، دیابت کنترل نشده، کم کاری تیروئید، به هم خوردگی هورمونی، عفونت قارچی، مشکلات صاف بودن کف پا و …

درمان ترک کف پا به صورت خانگی

درمان ترک کف پا کار سختی نیست. کافیست که یک رویتن مراقبتی ساده و منظم برای خود داشته باشید و بهداشت فرد را رعایت نمایید. برای این کار می توانید از رویتن مراقبتی که در زیر توضیح داده شده است استفاده نمایید :

1- پاهایتان را به خوبی بشویید

اولین قدم در رویتن مراقبتی از پا، شستن آنهاست. پاها در طول روز ساعات زیادی در فضای بسته کشف قربار دارند. به همین دلیل بیشتر مستعد بیماری های پوستی هستند. شستن اصولی و مرتب پاها در طول روز می تواند مانع رشد و تکثیر باکتری ها در پاها شود.

برای شستن پا، ابتدا شوینده آنتی باکتریال مناسبی تهیه نمایید. این شوینده از رشد باکتری در بین انگشتان و زیر ناخن پا جلوگیری می کند. بهتر است روزی دو بار با استفاده از این شوینده پاهای خود را بشویید.

2- لایه برای پا را جدی بگیرید

لایه برداری نقش بسیار مهمی در سلامتی و زیبایی پاها دارند. قسمت های از پوست مانند پاشنه پا و زیر انگشت شست بیشترین فشار را تحمل می کنند. به همین دلیل است که بیشتر مشکلات مانند پوسته پوسته شدن، ضخیم شدن پوست، خشک شدن و ترک در این قسمت های پا رخ می دهد. لایه برداری منظم کف پا یک راه حل مناسب برای جلویگری از ایجاد چنین مشکلاتی است.

لایه برداری سبب می شود تا پوست رطوبت بیشتری دریافت کند و در نتیجه در حالت عادی انعطاف پذیری بیشتری بیشتری داشته باشد.

یک بار در هفته حتما از لایه برداری پا استفاده کنید تا از خواص آن بهرمند شوید.

3- پاها را خشک نگه دارید

رطوبت و تاریکی از جمله عواملی است که سبب رشد باکتری و تکثیر آن در محیط می شود. برای همین از خشک نگاه داشتن پاها را در طول روز جدی بگیرید. بعد از هر بار شستشو حتما پاهایتان را به خوبی خشک کنید.

4- از مرطوب کننده برای پاها استفاده کنید

پاها بیشتر از سایر اعضای بدن در معرض آسیب قرار دارند. به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده و دهیدراتاسیون در پوست پا احتمال پوسته پوسته شدن و ترک را کاهش می دهد. در زمان انتخاب مرطوب کننده برای پا نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • اگر پوست هایتان مشکلی ندارد و کمی خشک است. می توانید از لوسیون های مرطوب کننده معمولی استفاده کنید.
  • اگر دچار ترک های سطحی پا هستید. بهتر است از لسیون های مخصوص ترک پا مرطوب کننده های قوی استفاده نمایید.
  • اگر دچار ترک ای جدی یا مشکلات بحرانی در کف پا هستید بهتر است حتما به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید و از استفاده از کرم های مرطوب کننده و یا هر اقدامی برای درمان ترک کف پا خود به جدی خودداری نمایید.

5- سلامت پاهایتان را به طور منظم بررسی نمایید

شاید چک کردن سلامتی پاها به نظرتان مسخره به نظر برشد. ولی بباید بدانید که عدم توجه به سلامتی پاها می تواند آسیب پا را جدی تر کند. برای درک بهتر این مسئله چند روز بررسی آسیب های پا مانند تاول ها، التهابات و صدامت مختلف پا را در روتین مراقتی روزانه خود بگنجانید. در صورت عدم رسیدگی به موقع به این مشکلات به مرور شدیدتر خواهند شد و می توانند تبدیل به عفونت های قارچی و باکتریایی شوند و سلامت شما را به مخاطره بیاندازند. برای جلوگیری از چنین مسائلی چند دقیقه در روز را به بررسی سلامتی پاهای خود اختصاص دهید.

  • علائم مانند خراش جزئی، التهاب، قرمزی، سوزش، ورم، میخچه ، تاول ، پینه و … را در نقاط مختلف پا بررسی نمایید و نسبت به درمان آنها به موقع اقدام کنید.
  • از تمیز و سالم بودن ناخن ها اطمینان حاصل نمایید و آنها را به طور منظم کوتاه نمایید.

6- محافظت از پاها را جدی بگیرید

برای اینکه پاهایی سالم و زیبا داشته باشید نیازی نیست که کار سختی انجام دهید. فقط باید چند نکته سبیار سلاده را رعایت نمایید :

  • یک نکته خیلی مهم در مراقبت روزانه پاها، انتخاب یک کفش مناسب است. حتما در زمان انتخاب کفش علاوه بر مدل آن به راحتی و استاندارد بودن فرم آن توجه داشته باشید.
  • استفاده از جوراب را قبل از پوشیدن کفش جدی بگیرید. جوراب مانع از تعریق، بو، مرطوب شدن پاها می شود.
  • اگر با وجود پوشیدن جوراب نیز پاهایتان عرق می کند؛ بهتر است از یک کفی مناسب در کفش خود استفاده نمایید.
  • می توانید به صورت هفتگی از ماسک های مختلف کف پا استفاده نمایید. از خواص این ماسک ها بهره مند شوید.

7- ماسک های خانگی برای درمان ترک پا

کمک گرفتن از ماسک های خانگی برای درمان ترک پا می تواند روند درمان را تسریع نماید. از محبوب ترین ماسک های خانگی پا می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ماسک موز و عسل
  • ماسک عسل و آب جوش
  • ماسک وازلین و آبلیمو
  • ماسک آرد برنج ، عسل و سرکه

8- استفاده از روغن برای درمان ترک پا

استفاده از روغن هایی مانند روغن کنجد، زیتون، کرچک، نارگیل و … ترکیب طبیعی و مغذی را در اختیار پوست پاها می گذارد و برای درمان ترک پا بسیار مفید هستند. از این روغن ها می توانید به به صورت شبانه استفاده نمایید. برای انجام این کار روند زیر را دنبال نمایید :

  • ابتدا پاهایتان را به خوبی با آب ولرم بشویید.
  • سپس پاها را به کمک یک حوله نرم خشک نمایید.
  • از یک مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید و آن را به تمامی قسمت های پا بمالید.
  • حالا کمی از روغن مورد نظرتان را بین انگشتان و قسمت های ترک خورده بریزد و به خوبی ماساژ دهید.
  • پاها را با یک لایه پلاستیک بپوشانید و سپس جوراب ضخیمی بپوشید و بگذارید تا صبح بماند. این کار سبب افزایش رطوبت پا می شود.

چه زمانی برای درمان ترک پا به دکتر مراجعه نماییم ؟

اگر مشکل پوستی پا یا ترک پا شما حاد و عمیق بود و یا مشکلاتی مانند عفوت، خونریزی و درد های شدید را تجربه کردید بهتر است در چنین شرایطی حتما به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید.

برای خرید انواع کرم برای ترک پا و تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی اصل می توانید به فروشگاه آرامیس نمایید

 

 

 

منبع :  راهکارهای خانگی رفع و درمان ترک پا

    



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling یکی از محصولات کاربردی در روتین آرایشی برای یکدست کردن و زیرسازی پوست است. کانسیلر سر فلزی شیگلم لکه های پوستی، سیاهی زیر چشم را به خوبی می پوشاند. از این محصول می توانید بعد از کرم پودر استفاده نمایید و گودی و سیاهی دور چشم را پوشش دهید.

کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling

کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling  به شما کمک می کندد تا آرایش دور چشم شما کامل و بی نقص باشد. این محصول یکی از محصولات پرطرفدار شیگلم است که دارای سر فلزی است و خاصیت آبرسانی به پوست را دارا می باشد. فرمول این کانسیلر به نحوه ای است که دارای پوشش دهی بالا می باشد و عیوب پوستی را به خوبی پوشش می دهد و ظاهری زیبا و بی نقص را به شما هدید خواهد داد. در ترکیبات این محصول از روغن های مغذی مثل فیتوستریلف اولئات، اسکولان برگفته از زیتون استفاده شده است که خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست را دارند.

ویژگی های کانسیلر پددار شیگلم

  • دارای سر فلزی خاص
  • قدر پوشانندگی بالا
  • پوشش لکه های پوستی، تیرگی زیر چشم و …
  • ماندگاری بالا
  • فوق العاده روان
  • حجم 15 گرم

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال رفع عیوب پوستی، تیرگی زیر چشم، چین و چروک ریز و جای لک و جوش هستند مناسب و کاربردی است.

روش استفاده از محصول

مقداری از کانسیلر را با استفاده از برس یا اسنفج آرایشی  برداشته و به سمت هایی که مد نظر خود بزنید و سپس به خوبی آن را پخش نمایید.

برای پوشاندن سیاهی دور چشم کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشم بزنید.

برای رفع لک های تیره و قرمزی پوست کانسیلر را مستقیما بر روی پوست بزنید.

 

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کانسیلر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

برای خرید کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ویتامین سی را معمولا ما برای تاثیری در درمان سرماخوردگی دارد می شناسیم. ولی تاثیرات ویتامین C برای پوست غیر قابل انکار است و همچنین برای موها نیز معجزه می کند. ویتامین سی حاوی آنتی اکسیدان بی نظیر و مواد مغذی ضد التهاب است که همین امر سبب بهتر شدن رنگ و بافت پوست می شود و می تواند علائم پیری در را به خوبی کاهش دهد.

اگر زیبایی و طراوت پوست خود اهمیت می دهید. باید بدانید که ویتامین C برای پوست حساس، خشک و معمولی و … تاثیرات بسیار مثبتی دارد. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کامل خواص، تاثیرات و مزایای ویتامین c برای پوست و معرفی بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی، سرم و قرص ویتامین سی پرداخته ایم.

خواص و تاثیرات ویتامین c برای پوست

خواص و تاثیرات ویتامین سی برای پوست دست کمی از مجعزه ندارد و تعداد کسانی که به آن حساسیت دارند بسیار کم هستند. استفاده طولانی مدت از ویتامین سی می تواند تاثیر شگفت انگیزی را برای پوست داشته باشد که از آنها میت وان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهبود جای زخم
  • درمان آفتاب سوختگی
  • درمان اگزما
  • کمک به ساخت کلاژن پوست
  • جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست
  • بهبود بافت پوست
  • کاهش لک پوستی
  • کنترل آکنه و جوش
  • بهبود جریان خون در بدن
  • محافظت در مقابل عفونت های پوستی

نحوه استفاده از محصولات ویتامین سی

تاثیر ویتامین سی بر روی انواع پوست خشک، چرب و معمولی انکار ناپذیر است و ظاهر سالم و جوان به آن می بخشد. معمولات محصولات ویتامین سی از دو طریق برای مراقبت از پوست استفاده می شوند که در ادامه توضیح داده شده است :

1- مصرف خوراکی

ویتامنی سی در غذاهایی مانند پرتقال، توت، و … وجود دارد. با مصرف این مواد غذایی سبب جذب ویتامین سی در بدن می شوید. علاوه بر این برخی از قرص های ویتامین سی نیز در بازار به صورت خوراکی موجود هستید. که می توانید با مصرف آنها نیز سبب جذب ویتامین سی در بدن شوید.

اما باید توجه داشته باشید که استفاده از ویتامین c از طریق تغذیه ویتامین فقط به لایه های زیرین پوست می رسد و لایه های بیرونی پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد. برای دست یابی به یک پوست شفاف نیاز است که علاوه بر تغذیه مناسب ، مصرف موضعی ویتامین سی را جدی بگیرید.

2 – استفاده موضعی

مصرف موضعی ویتامین c برای پوست سبب جذب این ویتامین در بیرونی ترین لایه پوست می شود و فورا پوست را نرم می کند، چین و چروک را کاهش می دهد و از پوست در مقابل الکترون های آزاد مراقبت می کند.

از جمله محصولات موضعی ویتامین سی می توان به مرطوب کننده ها و سرم های ویتامین سی اشاره کرد. سرم ها از مرطوب کننده ها غلیظ تر هستند و راحت تر جذب پوست می شوند. برای همین بیشتر متخصصان پوست توصیه می کنند از سرم ویتامین سی استفاده کنید. از جمله محصولات روتین پوسی حاوی ویتامین سی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • پاک کننده ها
  • تونر
  • سرم ویتامین سی
  • مرطوب کننده
  • ضد افتاب

باید و نباید های محصولات ویتامین سی برای پوست

محصولات ویتامین سی می توانند با خواص منحصر به فرد خود علاوه بر از بین بردن مشکلات پوستی، از ایجاد عارضه و مشکلات در آینده نیز جلوگیری کنند.

افرادی که پوست بسیار حساسی دارند ممکن است در اثر مصرف محصولات ویتامین سی دچار عوارضی همانند حساسیت و قرمزی در پوست شوند. بهتر است قبل از مصرف حتما مقداری کمی از آن را بر روی پوست خود تست کنید. از جمله نکاتی که در زمان مصرف ویتامین سی باید در نظر داشته باشید می توان به نکات زیر اشاره کرد :

  • محصولات ویتامین سی را در مجاورت نور خورشید یا هوا قرار ندهید.
  • در زمان خرید محصولات آرایشی و بهداشتی به تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشید.
  • در صورتی که متوجه تغییر در بو و رنگ این محصولات شدید، به هیچ عنوان نباید از ان استفاده کنید.

کلام پایانی

ویتامین c از پوست در مقابل نور خورشید، محافظت می کند و باعث روشن شدن و بهبود ظاهر آن می شود. استفاده منظم از ویتامین سی کلید تاثیر گذاری بیشتر آن است. بنابراین بهتر است حتما استفاده از آن را در روتین مراقبتی روزانه پوست خود در نظر بگیرید.

شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل  را از فورشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : ویتامین C برای پوست | مزایا و معرفی بهترین محصولات سرم و قرص ویتامین سی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال Loreal Infaillibl 24H More Than Concealer یک محصول با کیفیت ساخت کشور فرانسه است. این محصول به راحتی بر روی پوست صورت پخش می شود و پوشش شگفت انگیزی دارد. این کانسیلر مایع لورال مدل infailloble دارای رنگ بندی متنوع متناسب با انواع تناژ پوست است.  این کانسیلر برای آرایش های حرفه ای و همچنین استفاده روزانه مناسب است و خاصیت آنتی باکتریال دارد. 

این کانسیلر از ایجاد چین و چروک ریز زیر چشم جلوگیری کرده و باعث آبرسانی به پوست زیر چشم می شود. 

 

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال به خوبی تیرگی و نواقص پوستی زیر چشم را برطرف می کند و ظاهری طبیعی و زیبا را ایجاد خواهد کرد. باری داشتن پوستی یکدست و زیبا می توانید از این کانسیلر برای برطرف نمودن تمامی مشکلات دور چشم استفاده نمایید. 

کانسیلر اورال مدل اینفالیبل دارای فرمولاسیون بی نظیر برای پوشش کامل و بی نقص تیرگی های زیر چشم است و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

ماندگاری بالا

24 ساعت

پوشانندگی

پوشش سیاهی، چین و چروک

رنگ بندی

متناسب برای انواع تناژ پوست

بافت سبک

به دلیل فرمولاسیون خاص

ویژگی ها کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

از جمله ویژگی های می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشانندگی سیاهی و تیرگی اطراف چشم و دیگر عیوب پوستی
  • بدون فرو رفتن در خطوط و چین و چروک 
  • دارای بافت سبک و کرمی
  • کاور بالا
  • بدون ایجاد حس سنگینی
  • پخش آسان 
  • پوشش یکدست 
  • دارای خاصیت ضد چروک 
  • ساخت کشور فرانسه
  • مناسب برای استفاده های حرفه ای و روزانه 

ویژگی ها کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

تست رنگ کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

این محصول در رنگ بندی زیر موجود است :

  • 320 latte
  • 322 lvory
  • 323 fawn
  • 324 oatmeal
  • 325 bisque
  • 326 vanilla
  • 327 cashmere
  • 328 linen 
  • 328.5 creme brulee
  • 329 cashew
  • 330 pecan
  • 332 amber
  • 334 walnut
  • 338 honey
  • 340 praline
  • 341 mocha
  • 342 coffee
  • 343 ebnoy

 

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروالتست رنگ کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروالکانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروالتست رنگ کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال رفع نواقص پوست، چین و چروک و سیاهی دور چشم هستند مناسب و کاربردی است. 

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بهتر است ابتدا از کرم پودر برای زیر ساز آرایش استفاده نمایید. و سپس کانسیلر را دقیقا روی تیرگی های اطراف چشم و لک های صورت بزنید. و با استفاده از ایک براش و پد آرایشی آن را پخش نمایید. 

 

 

برای خرید کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل لورال کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

اسکراب صورت چیست و چه کاربردی دارد ؟ اگر شما هم احساس می کنید که لایه از سلول ها مرده و کدر روی پوست شما را پوشانده است و تمایل دارید که پوست سالم و تمیز داشته باشید. راه حل شما استفاده از اسکراب صورت است. اسکراب صورت به شما کمک می کند تا از شر پوست های مرده و کدر نجات پیدا کنید.

در این مقاله به بررسی کامل کاربرد ها و تاثیر اسکراب پوست صورت می پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اسکراب صورت چیست ؟

اگر برای شما هم سوال است که اسکراب صورت چیست ؟ باید بدانید که اسکراب صورت محصولی است که برای لایه بردرای سطحی پوست از انواع سلول های مرده استفاده می شود. این محصول دارای ترکیبات موثر برای لایه برداری ملایم پوست بوده و دانه های ریز آن برای رفع آلودگی پوست صورت استفاده می شود.

اسکراب صورت به دو صورت فیزیکی و شیمیایی توسط برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند. اسکراب های دانه درشت معمولا پوست را در لحظات اولیه دچار التهاب و حساسیت می کنند بنابراین اگر پوست شما حساس است یا پوستتان به لایه برداری زیادی نیاز ندارد بهتر است از انواع اسکراب پوست استفاده نکنید.

اگر در معرض مستقیم نور خورشید برای زمان بالا قرار دارید یا تحت تاثیر اشعه های مضر در طول روز هستید و یا اگر در شب های عادت ندارید که پوست خود را بشویید. باید بدانید که در طولانی مدت حتی اگر پوست نرمانی داشته باشید پوستتان کدر و دچار لک می شود. پس برای جلوگیری از کدری پوستتان بهتر است یک روتین پوست مناسب برای خود انتخاب نمایید.

مزایای استفاده از اسکراب صورت

قطعات اسکراب صورت می تواند به خوبی انواع آلودگی را از صورت شما پاک کند. اغلب مزایای اسکراب صورت مربوط به شادابی و شفافیت پوست از طریق لایه برداری سطحی است. از جمله مزایای استفاده از اسکراب صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوست صورت را از سلول های مرده پاک می کند
  • شادابی و جوانی را به پوست صورت می دهد
  • موجب تغذیه و رطوبت رسانی به پوست می شود.
  • از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند

راهنمای استفاده از اسکراب صورت مناسب

برای لایه برداری پوست صورت در مرحله اول انتخاب یک اسکراب مناسب پوست بسیار مهم است. از آنجایی که در بازار اسکراب انواع مختلفی دارد انتخاب یک اسکراب مناسب می تواند کمی سخت باشد. برای اینکه بتوانید راحتتر یک اسکراب مناسب برای پوسستان پیدا کنید و مجبور به خرید اسکراب های متفاوت نشوید. می توانید از راهنمای زیر استفاده نمایید :

1 – جنس پوستتان را مشخص کنید

شناخت جنس پوستتان و توجه به نیاز های آن اولین مرحله برای انتخاب روتین مراقبتی از پوستتان است. با این حال بسیاری از افراد از جنس پوستتانشان مطمئن نیستند. انواع مختلف پوست واکنش های مختلفی به روتین های مختلف پوستی و اسکراب ها دارند. از طرفی برخی از محصولات مراقبتی برای نوع خاصی از پوست تولید شده اند. از همین رو ابتدا جنس پوست خود را مشخص کنید. برای این کار می تواند مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا پوست خود را به خوبی بشوید و با یک تمیز کننده مناسب کاملا تمیز کنید.
  • از یک حوله نرم برای خشک کردن پوستتان استفاده کنید.
  • بعد از یک تا یک و نیم ساعت واکنش های طبیعی پوستتان نمایان می شود
  • حالا یک دستمال تمیز بردارید و به قسمت پیشانی، چانه، گونه و شقیقه ها بمالید
  • سپس دستمال را از نظر جذب چربی بررسی نمایید.
  • اگر دستمال در نواحی ذکر شده حالت چسبندگی پیدا کرد، به معنی جذب چربی اضافی و چرب بودن جنس شماست.
  • در صورتی که دستمال تنها در قسمت پیشانی و بینی و چانه دچار چسبندگی شد. پوست شما مختلط است.
  • اگر دستمال کاملا تمیز ماند و لکه های چربی و چسبندگی وجود نداشت، پوست شما معمولی است
  • در افرادی که پوست خشک و حساس دارند، دستمال معمولا به صورت زیر بر روی پوست کشیده می شود و حتی ممکن است حالت کشیدگی و خشکی پیدا کند.

2- اسکراب مناسب پوست خود را بیابید

اکنون که جنس پوست خود را می شناسید می توانید یک اسکراب مناسب پوست خود را انتخاب نمایید.

قبل از استفاده از اسکراب ابتدا ترکیبات آن را مورد بررسی قرار دهید. اسکراب های حاوی زردآلود، پوست گردو، بادام یا اکسید آلومینیوم برای پوست های چرب و غیرحساس گزینه مناسبی است.

اسکراب هایی که در ترکیبات خود ذرات سیلیکونی، دانه های جاذب، آلفا هیدروکسی یا بتا هیدروکسی هستند برای پوست خشک و حساس انتخاب بهتری به شمار می رود.

اگر یک اسکراب مناسب برای پوس های مستعد آکنه و جوش هستید، بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که در ترکیبات خود سالیسیلیک اسید یا ویتامین c دارند. این نوع از اسکراب ها فرمولاسیون ملایمی دارند و مانع تحریک آکنه های فعال و التهاب پوستی می شوند.

3- محصول مورد نظرتان را به خوبی بررسی کنید

حال یک اسکراب مناسب برای پوست خود انتخاب کرده اید در زمان خرید بهتر است توجه داشته  باشید که اسکراب که در حال خریداری آن هستید قبل از همه چیز اصل باشد و دارای تاریخ مصرف باشد. برای این کار می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.

4 – نگهداری اسکراب در محل خشک و خنک

نگهداری محصولات  آرایشی بهداشتی بخصوص اسکراب های پوست بسیار مهم است. نگهداری این لوازم در مکان های نامناسب و گرم سبب خراب شدن محصولات و کاهش تاثیر آنها می شود. برخی از این محصولات را می توان در حمام نگهداری کرد. در حالی که بعضی دیگر باید در محیط های خشک و تاریک و به دور از نور و رطوبت نگهداری شوند.

نحوه استفاده از اسکراب صورت

استفاده ا اسکراب پوست صورت کار سختی نیست برای آشنایی با نحوه استفاده از اسکراب صورت می توانید مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا موهای خود را کاملا جمع کنید. می توانید به کمک یک هدبند یا کش مو پشت سرتان ببنید.
  • سپس پوستتان را به کمک آب ولرم مرطوب کنید. توجه کنید که به هیچ وجه از آب داغ برای این کار استفاده نکنید.
  • در ادامه به کمک یک شوینده ملایم کرمی، ژلی یا روغنی استفاده کنید و پوستتان را بشویید.
  • مقداری از اسکراب پوست صورت را به کمک اپلیکاتور بردارید و بر روی پوستتان بمالید. بهتر است برای این کار از انگشتتان استفاده نکنید  تا سبب انتقال آلودگی و باکتری نشود.
  • حال به کمک هر دو دستتان اسکراب را روی پوستتان ماساژ دهید. این کار را سعی کنید آرام انجام دهید و از فشار آوردن به پوسستان خود داری کنید.
  • این کار را برای 90 ثانیه ادامه دهید.
  • حال پوستتان را به کمک حوله های نرم یا دستمال خشک کنید.
  • بعد از لایه برداری بهتر است به کمک یک کرم مرطوب کننده پوست خود را مرطوب نمایید. مرطوب کننده ها لایه لیپیدی و سد دفاعی پوستتان را تقویت می نمایند و مانع از تحریک و حساسیت پوست بعد از لایه برندرای می شوند.

باید ها و نباید های استفاده از اسکراب صورت

بهتر است در زمان استفاده از اسکراب پوست صورت نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • اسکراب را به ناحیه حساس دور چشمتان نزدیک نکنید. پوست دور چشم بسیار ضعیف است و اسکراب می تواند سبب التهاب و پوسته پوسته شدن و حتی زخم شدن آن شود.
  • در استفاده از اسکراب صورت زیاده روی نکنید. درست است که مزایای اسکراب وسوسه انگیز است ولی استفاده زیاد از آن سبب التهاب و حساسیت پوست می شود.
  • در صورت مشاهده علائم آلرژیک بعد ازاستفاده از اسکراب صورت حتما هر چه سریعتر به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.
  • در صورتی که از اسکراب خانگی می خواهید استفاده کنید. حتما مطمئن شوید که نسبت به ترکیبات آن حساسیت ندارید.

معرفی بهترین اسکراب صورت

از جمله بهترین اسکراب های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing حجم 150ml

اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing حجم 150 میلی لیتر حاوی عصاره لیمو و آلووراست. این لایه بردار منافذ پوست شما را عمیقا پاکسازی می کند و چربی پوست را متعادل می سازد. همچنین به دلیل پاکسازی عمیق، منافذ صورت را کوچک می کند. این محصول مناسب پوست های چرب است و فاقد چربی است. این لایه بردار به دلیل داشتن عصاره ی آلوورا پس از استفاده، پوست را خشک نمیکند.

 

ویژگی های اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing

  • مشخصات ویژه : دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های : چرب

اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing حجم 150ml

برای خرید اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing کلیک کنید..

 

 

منبع : اسکراب صورت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر میبلین Instant Age Rewind یک آرایش بی نقص را به شما هدیه می دهد. این محصول دارای بافت بسیار نرم و با خاصیت رطوبت رسانی سطحی مخملی روی پوست است. این کانسیلر بیش از 12 ساعت ماندگاری دارد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که بسیار بر روی پوست سبک است و به هیچ وجه باعث ایجاد سنگینی روی پوست و چروک نمی شود. با استفاده از این محصول چهره ای شاداب، طبیعی و بهتری خواهید داشت. این کانسیلر دارای اپلیکاتور منحصر به فرد و آنتی باکتریال است که استفاده از آن را راحت تر می کند. 

کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

این محصول باری رفع عیوب و تیرگی نقاط مختلف صورت از جمله دور چشم، خط خنده، خطوط بینی، پف و تیرگی دور چشم ها کاربرد دارد. کانسیلر مایع میبلین بافت بسیار سبکی روی پوست دارد و ظاهری طبیعی ایجاد خواهد کرد. این محصول با اپلیکاتور رژ مانندش به راحتی قابل استفاده است.

 

ماندگاری بالا

بیش از 12 ساعت

پوشانندگی

پوشش سیاهی، چین و چروک

رنگ بندی

متناسب برای انواع تناژ پوست

بافت سبک

به دلیل فرمولاسیون خاص

ویژگی ها کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

از جمله ویژگی های می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشانندگی سیاهی و تیرگی اطراف چشم و دیگر عیوب پوستی
  • بدون فرو رفتن در خطوط و چین و چروک 
  • دارای بافت سبک 
  • بدون ایجاد حس سنگینی
  • پخش آسان 
  • پرکننده و یکدست کننده خطوط 
  • دارای رنگ های مناسب برای انواع تناژ پوست 
  • رطوبت رسانی و بدون ایجاد خشکی پوست 
  • دارای اپلیکاتور اسفنجی منحصر به فرد 
  • غیر کمدون زا، بدون روغن های معدنی، پارابن و تالک 
  • قابل استفاده به عنوان کانتور
  • مناسب برای استفاده های حرفه ای و روزانه 

کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

تست رنگ کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

این کرم پودر در رنگ بندی زیر موجود است :

  • 00 lvory
  • 01 light
  • 02 nude
  • 03 fair
  • 05  brightener
  • 06 Neutralizer
  • 07 sand

تست رنگ میبلینتستش رنگ میبلینتست رنگ میبلینتستش رنگ میبلین

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال رفع چین و چروک، رفع سیاهی و عیوب پوستی خود هستید مناسب و کاربردی است.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بهتر است ابتدا از کرم پودر برای زیر ساز آرایش استفاده نمایید. و سپس کانسیلر را دقیقا روی تیرگی های اطراف چشم و لک های صورت بزنید. با استفاده از اپلیکاتور این محصول به آرامی بدون استفاده از فشار روی پوست چشم خود مقداری از کانسیلر را پخش کنید.

توجه : سعی نمایید تا کرم را روی پوست سریع پخش کنید چرا که احتمال خشک شدن سریع کانسیلر وجود دارد. 

 

ب

برای خرید کانسیلر میبلین Instant Age Rewind کلیک کنید. 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

فواید آلوئه ورا برای پوست آنقدر زیاد می باشد که یکی آن را به یکی از مهمترین گیاهان دارویی برای درمان انواع مشکلات پوستی تبدیل کرده است. ترکیبات ژلی این گیاه برای درمان انواع مشکلات پوستی مناسب است و از گذشته تا کنون از این گیاه برای درمان بسیاری از آسیب های پوستی مانند آفتاب سوختگی، جای برش و خراش های کوچک استفاده استفاده می شود. در این مقاله به بررسی کامل فواید آلوئه ورا برای پوست می پردازیم.

کرم آلوئه ورا چیست

گیاه آلوئه ورا از خانواده گل زنبق می باشد و در مناطق خشک رشد می کند. این گیاه دارای 240 گونه مختلف است که از میان آنها تنها چهار مدل دارای ارزش غذایی می باشند. داخل این گیاه یک ترکیب ژل ای مانند وجود دارد که برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی مناسب است. از گیاه آلوئه ورا برای تولید بسیاری از کرم های مرطوب کننده و داروئی استفاده می شود. از جمله فواید آلوئه ورا می توان به موارد زیر اشاره داشت :

1- کاهش درد عضلانی

2- خواص ضد التهابی

3- کاهش التهاب مفاصل و عضلات

4- سم زدایی طبیعی

5- افزایش ایمنی بدن

6- پاکسازی سیستم گوارش و خونه

7- گردش بهتر خون در رگ ها

فواید آلوئه ورا برای پوست

ژل درون گیاه آلوئه ورا به تنهایی برای پوست و مو قابل استفاده از است. خواص گیاه آلوئه را برای تمامی انواع پوست مناسب است پس مهم نیست که جنس پوست شما چیست در هر صورت این گیاه برای شما مفید است. از جمله مهمترین فواید آلوئه ورا برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد :

درمان جای سوختگی

یکی از مهمترین فوائد آلوئه ورا درمان سوختگی است. برای درمان سوختگی کوچک روزی سه بار می توان از ژل آلوئه ورا برای قسمت آسیب دیده پوست استفاده کرد. این گیاه با تسریع جریان خون سبب تسریع بهبود روند درمان می شود.

درمان اگزما

این گیاه در درمان اگزما بسیار موثر است. خاصیت آبرسانی این گیاه کمک چشمگیری به تسکین خشکی و خارش پوست ناشی از اگزما می کند.

ترمیم خراش های کوچک روی پوست

از جمله خواص آلوئه ورا می توان به ترمیم خراش های کوچک روی پوست اشاره کرد. کافیست روزی سه بار ژل آلوئه ورا را بر روی پوست خود بمالید تا علاوه بر تسکین درد، خارش و  سوزش سبب تسریع روند بهبود جای خراش شود.

درمان تبخال

آلوئه ورا خاصیت ضد ویروسی دارد. به همین دلیل می تواند در بهبود تبخال نیاز مفید واقع شود. دو بار در روز ژل آلوئه ورا را بر روی تبخال بمالید و تا زمان بهبود کامل این کار را ادامه دهید.

کاهش خشکی پوست

از انجایی که آلوده ورا خاصیت آبرسانی بسیار بالایی دارد. می توانید از این گیاه بعد از حمام به جای لسیون بدن استفاده کنید تا رطوبت پوستتان حفظ شود.

تظیم ترشح چربی پوست

کسانی که پوست چرب دارد همواره با مشکلات خاص این نوع پوست دسته و پنیجه نرم می کند. از آنجایی که پوست چرب نیاز به رطوبت رسانی دارند و کاهش رطوبت سبب افزایش چربی می شود. آلوئه ورا با افزایش سطح رطوبت پوست، موجب تنظیم ترشح چربی در آن خواهد شد که این تنها یک از خواص آلوئه ورا برای پوست چرب است.

روشن کردن پوست

آلوئه ورا به دلیل داشتن خواص ضد التهابی نقش مهم در درمان جوش و آکنه دارد. برای استفاده از آلوئه ورا برای درمان جوش کافی است روزی سه بار در روز ژل آن را با کمک یک پارچه نخی بر روی نقاط مورد نظر پوست خود قرار ددهید.

نکات مهم در زمان استفاده از آلوئه ورا که باید در نظر داشته باشید

نکات زیر را در زمان استفدده از آلوئه ورا برای پست در نظر داشته باشید :

  • برای سوختگی شدید یا زخم های بزرگ از آلوئه ورا استفاده نکنید.
  • برخی افراد نسبت به آلوئه ورا آلرژی دارند و بعد از استفاده از آن دچار جوش و کهیر می شود. اگر جزو این افراد هستید به سرعت مصرف آن را قطع کنید.
  • آلوئه ورا خاصیت ملین دارد و دستگاه گوارش را دچار مشکل می کند. توصیه می کنم به هیچ وجه این گیاه را برای خوراکی کودکان تجویز نکنید.
  • اگر چند روز از آلوئه ورا استفاده کردید و نتیجه مطلوبتان را به دست نیاوردید. حتما به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.

آیا آلوئه ورا سبب روشنی پوست می شود ؟

هنوز هیچ مدرک علمی برای روشن شدن پوست توسط آلوئه ورا وجود ندارد ولی در بسیاری از تحقیقات انجام شده تا کنون  بسیاری از خواص این آلوئه ورا برای پوست به اثبات رسیده است.

شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : آلوئه ورا چیست | خواص و فواید آلوئه ورا برای پوست



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 32 صفحه بعد